Persones de Contacte


  • La Sandra:

Porta a terme les tasques administratives de l’AMPA tals com gestió dels emails enviats a ampaescolagarigot@gmail.com, atenció a les families a l’oficina de l’AMPA, venta de roba, gestió de la quota i finances amb les entitats bancàries, comptabilitat, pagament de nòmines (monitors), gestió de rebuts.

També es la persona encarregada de coordinar el servei de acollida i permanència; així com la coordinació de l’empresa “el menú del petit”, que se encarrega del espai de migdia i el servei de menjador.

La podrás trobar a l’escola:

  • Al Menjador de l’escola, coordinant el servei d’Acollida, de dilluns a divendres de 7:30h a 10h
  • A l’oficina de l’AMPA, en horari d’atencio a famílies, de dilluns a dijous de 16h a 18:30h
O pots contactar amb ella al Telèfon / email següents:

  • La Ani:

Porta a terme les tasques de coordinació relacionades amb les Extraescolar principalmente, i el Casal d’Estiu. Coordina als monitors, els espais de l’escola segons les necessitats que es presenten en l’horari de Extraescolars o durant el Casal d’Estiu.

Si tens la necessitat d’utilitzar un espai de l’escola, per alguna activitat concreta relacionada amb les comissions o grups de treball conformats o vols oferir una activitat que creus de interès per la comunitat educativa, contacta amb la Junta i amb l’Ani, que podran recollir la teva necessitat i oferir-te l’espai per portar-la a terme en l’horari de 16.30h a 17:45h (horari d’Extraescolars i Permanència)

La podrás trobar a l’escola:

  • A l’oficina de l’AMPA, en horari d’atencio a famílies, de dilluns a divendres de 16h a 18:30h

O pots contactar amb ella al Telèfon 93 636 66 12 / 649 986 165

O escrivint un correu electrònic a ampagarigotextraescolars@gmail.com